Verstuur jij je pakketjes nog steeds in die saaie bruine verzenddozen? Dan wordt het hoog tijd voor een verandering! Klanten zijn namelijk dol op het ontvangen van pakketjes in een verzendverpakking met een vrolijk kleurtje of printje. Dit niet alleen omdat het hun dag opfleurt, maar ook omdat het hen een positief gevoel geeft over je merk. Met deze 3 handige tips zal je bedrijf voortaan nooit meer pakketjes versturen in die saaie verzendverpakkingen!
Tip 1: kies een vrolijk printje of kleurEr bestaan tal van verzendverpakkingen met leuke printjes die gegarandeerd de aandacht trekken. Denk maar aan speelse blauwe leaves printjes of schattige roze hartjes. Niet alleen voegen deze printjes een dosis vrolijkheid toe, maar ze laten je pakketjes ook nog eens opvallen tussen de rest. Liever geen printjes? Dan kan je kiezen voor verzendzakken met subtiele lichte kleuren. En voor wie de voorkeur geeft aan verzenddozen, kunnen deze worden bedrukt met bijvoorbeeld je logo, of je kan kiezen voor dozen in een opvallende kleur als roze of goud.
Tip 2: fleur de inhoud opNu je de buitenkant van je pakketje hebt opgevrolijkt, is het tijd om de binnenkant aan te pakken. Wikkel je producten in vloeipapier voor een extra feestelijk tintje. Op deze manier hebben klanten iets om uit te pakken wanneer ze hun producten ontvangen, wat hen het gevoel geeft alsof ze jarig zijn. Voeg eventueel een persoonlijk kaartje toe om de ervaring nog specialer te maken. Als je pakketjes verstuurt in verzenddozen, kan je de lege ruimtes opvullen met papiersnippers die passen bij het vloeipapier.
Tip 3: alles in één themaOm het plaatje compleet te maken, is het ideaal als al je producten een samenhangende huisstijl hebben. Laat bijvoorbeeld de kleur van de verzendzak terugkomen in het vloeipapier waarmee de artikelen inpakt. Je kan zelfs de verpakkingsmaterialen laten bedrukken met je logo of bedrijfsnaam, zodat mensen direct zien dat het pakketje van je bedrijf afkomstig is!
|
https://www.rotimshop.be/ |